RVMK Ochtendspits 07_09_va (29)
| < 300 |
| 300 - 750 |
| 750 - 1500 |
| 1500 - 2500 |
| 2500 - 3500 |
| 3500 - 5000 |
| 5000 - 7500 |
| 7500 - 10000 |
| 10000 - 15000 |
| > 15000 |
RVMK Restdag 09_16_18_07_va (28)
| < 1000 |
| 1000 - 3000 |
| 3000 - 5000 |
| 5000 - 7500 |
| 7500 - 10000 |
| 10000 - 15000 |
| 15000 - 25000 |
| 25000 - 35000 |
| 35000 - 50000 |
| > 50000 |
RVMK Avondspits 16-18 _va (30)
| < 300 |
| 300 - 750 |
| 750 - 1500 |
| 1500 - 2000 |
| 2000 - 3000 |
| 3000 - 4000 |
| 4000 - 6000 |
| 6000 - 8000 |
| 8000 - 10000 |
| > 10000 |
Verschil RVMK 2018 tov 2030 etmaal percentage (9)
| < -50 |
| - 50 - 0 |
| 0 - 25 |
| 25 - 50 |
| 50 - 75 |
| 75 - 100 |
| 100 - 500 |
| > 500 |
Verschil RVMK 2018 tov 2030 etmaal (10)
| <-7500 |
| -7500 - -2500 |
| -2500 - -500 |
| -500 - 0 |
| 0 - 2000 |
| 2000 - 4000 |
| 4000 - 7500 |
| 7500 - 10000 |
| 10000 - 15000 |
| > 15000 |
Zones inwoners daling (1)
| < 200 |
| 200 - 75 |
| 75 - 25 |
| 25 - 0 |
Zones inwoners stijging (19)
| 0 - 50 |
| 50 - 150 |
| 150 - 300 |
| 300 - 600 |
| > 600 |
Zones arbeidsplaatsen (0)
| < -100 |
| -100 - 0 |
| 0 - 100 |
| 100 - 250 |
| 250 - 500 |
| > 500 |
INWEVA_2019_WERKDAG2 (16)
| < 10000 |
| 10000 - 20000 |
| 20000 - 40000 |
| 40000 - 80000 |
| > 80000 |
OV instapper per rit gem per werkdag (52)
| Geen data |
| <10 (weinig) |
| 10-30 (gemiddeld) |
| >30 (veel) |
OV instappers per etmaal november 2019 (33)
| < 50 |
| 50 - 200 |
| 200 - 400 |
| 400 - 600 |
| 600 - 1200 |
| 1200 - 2000 |
| 2000 - 3000 |
| > 3000 |
Wegwerkzaamheden Melvin (17)
| < 2020 |
| 2020 |
| 2021 |
| 2022 |
| 2023 |
| 2024 |
| 2025 |
| 2026-2030 |
| > 2030 |
Werkzaamheden RWS punt juni 2020 (34)
| voor 2020 |
| 2020 |
| 2022 |
| 2023 |
| 2025 |
Werkzaamheden RWS lijn juni 2020 (35)
| voor 2020 |
| 2020 |
| 2021 |
| 2022 |
| 2023 |
| 2025 |
| 2026 |
RVMK IC waarde verschil 2018 en 2030 etmaal (46)
| daling |
| + 0 - 0,15 |
| + 0,15 - 0,5 |
| + 0,5 - 1 |
| + >1 |
RVMK IC waarde etmaal 2030 (44)
| zeer kleine kans op verstoring van de doorstroming (< 0,7) |
| af en toe kans op verstoring van de doorstroming (0,7 - 0,8) |
| aanzienlijke kans op verstoring van de doorstroming (0,8 - 0,9) |
| zeer grote kans op verstoring van de doorstroming (>0,9) |
RVMK IC Waarde etmaal 2018 (43)
| zeer kleine kans op verstoring van de doorstroming (< 0,7) |
| af en toe kans op verstoring van de doorstroming (0,7 - 0,8) |
| aanzienlijke kans op verstoring van de doorstroming (0,8 - 0,9) |
| zeer grote kans op verstoring van de doorstroming (>0,9) |
RVMK 2030 IC waarde Restdag (42)
| zeer kleine kans op verstoring van de doorstroming (< 0,7) |
| af en toe kans op verstoring van de doorstroming (0,7 - 0,8) |
| aanzienlijke kans op verstoring van de doorstroming (0,8 - 0,9) |
| zeer grote kans op verstoring van de doorstroming (>0,9) |
RVMK 2030 IC waarde Avondspits (41)
| zeer kleine kans op verstoring van de doorstroming (< 0,7) |
| af en toe kans op verstoring van de doorstroming (0,7 - 0,8) |
| aanzienlijke kans op verstoring van de doorstroming (0,8 - 0,9) |
| zeer grote kans op verstoring van de doorstroming (>0,9) |
RVMK 2030 IC waarde Ochtendspits (40)
| zeer kleine kans op verstoring van de doorstroming (< 0,7) |
| af en toe kans op verstoring van de doorstroming (0,7 - 0,8) |
| aanzienlijke kans op verstoring van de doorstroming (0,8 - 0,9) |
| zeer grote kans op verstoring van de doorstroming (>0,9) |
|